Efter helgen

Förra veckan var så fullproppad av kakor och choklad och Doritos och efterrätter och glass och chilinötter och allt vad det var att jag tänkte att jag skulle skippa allt sånt den här veckan. Så kommer Helen till jobbet idag: ”Heeeeey Hanna, I bought cookies for you!”. Och så bra gick det med min duktiga vecka.

Igår var jag på BBQ-party med AA-gänget och några till i Jasmine och hennes flatmates trädgård och det var alldeles underbart!
Fredagkvällen blev ett oundvikligt samtalsämne och alla fick ju frågan ”Did you have a good Friday night?” och det fina är att alla verkar ha haft en riktig megakväll. Det var ingen som nöjde sig med ”Yes, it was so fun!” utan istället ”It was amazing!”, ”I had a fantastic night!”, ”I had such a wonderful time!”.
Och alla var verkligen så taggade och så glada och gav allt. Svetten droppade på dansgolvet (för ja, det gjorde den faktiskt!). Och vad jag ville komma fram till var nog mest att jag älskar mina arbetskamrater. Fantastiska människor! Och vissa utekvällar blir bara sådär bra som man bara föreställer sig.

Lämna en kommentar